İOSİD ÜRETİM VE TİCARETİN MERKEZİDİR

İKİTELLİ’NİN FUAR HAYALİNİ İOSİD GERÇEKLEŞTİRDİ

İkitelli Organize Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği (İOSİD) tarafından düzenlenen İkitelli İş Dünyası Tanıtım Günleri’nin açılışı, İstanbul Valisi Davut Gül ve Ticaret Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan’ın da katılımı ile gerçekleştirildi. Bu sayede İkitelli’de ki sanayicilerin hayalini kurduğu fuar ilk kez İOSİD tarafından hayata geçirilmiş oldu. İkitelli İş Dünyası Tanıtım Günleri, 170 firmanın katılımı ile 8-10…

İkitelli İş Dünyası Tanıtım Günleri

🌟 İstanbul’un kalbinde, İkitelli iş dünyasının nabzını tutan en büyük sektörel derneği İOSİD olarak sizi unutulmaz bir buluşma olacak “İkitelli İş Dünyası Tanıtım Günleri” etkinliğimize davet ediyoruz! 💫Ticaret, iş birliği ve network fırsatlarıyla dolu; iş dünyasının enerjisini bir araya getireceğimiz bu buluşmada sizinle tanışmak ve fikirlerinizi paylaşmak için sabırsızlanıyoruz. Ziyaretiniz, etkinliğimize değer katacaktır! 🚀💬 Tarihi…

Olağan Genel Kurul

Olağan Genel Kurulumumuza katılım sağlayan kurucularımız, yönetim kurulunda görev alan ve her zaman gücünü yanımızda hissettiğimiz üyelerimize ayrı ayrı teşekkür ediyoruz.

IOSID Akademi Eğitimleri

Programımıza katılım sağlayan tüm üyelerimize, Sn.Hikmet Baydar ve Sn.İsmail Karasu hocalarımıza, ev sahibimiz Nevco Holding yönetim kurulu başkanı yönetim kurulumuzun kıymetli üyesi Sn. Ercan Narinç’e, Başkanımız Ahmet Akkaya ve yönetim kurulumuza teşekkür ediyoruz.

IOSID Akademi Programları

Sektör ve şirket liderleri ile çalışanların verimliliğini ve çevikliğini artırma odaklı değişim, dönüşüm, gelişim yöntemleri ve uygulamaları

OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTI İLANI ERTELENMESİ HK.

Genel kurul ilani

OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTI İLANI

Hep birlikte güçlüyüz

İOSİD ailesine katılımlar devam ediyor. Sayın SMMM Murat BAYDAR İOSİD ailesine katılmıştır. ” Hep birlikte güçlüyüz.” ilkemiz ışığında Sayın Murat BAYDAR Bey’e derneğimize hoş geldiniz diyor, iş hayatında başarılar diliyoruz.

Geleceği Şekillendiren Kahramanlar: Öğretmenlerimize Saygıyla

Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyoruz.

İkitelli Sanayicileri ve Kobileri Programımız

Programımızı Başakşehir Kaymakamımız Sayın Uğur Turan, TİM Başkan Vekili Sayın Çetin Tecdelioğlu , Ortak Akıl Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Yılmaz Sönmez, Prof.Dr.Erhan Aslanoğlu, İSIFED Başkanı Sayın Muammer Ömeroğlu, iş dünyasının değerli isimleri, dernek başkanlarımız, sanayicilerimiz, kıymetli üyelerimizin ve yönetim kurulumuzun katılımlarıyla gerçekleştirdik.

İkitelli Sanayicileri ve Kobileri Buluşuyor!

09.30 – 10.00 İkram 10.00 – 10.15 Açılış Konuşmaları 10.15 – 11.30 Program Sunumları Küresel ekonomik gelişmelerin ülkemize ve iş dünyasına yansımaları Ekonomik gelecege hazırlık ve alınabilecek tedbirler Yeni iş ve ticaret olanakları oluşturulması 11.30 – 12.00 Soru Cevap ve Kapanış

Antik Lounge Restoran Açılışı

Kıymetli üyemiz Sayın Vedat Urak’ın  Büyükçekmece sahildeki ANTİK LOUNGE restoran açılışındaydık.

Hep Birlikte Güçlüyüz

Yeni esnaf ekim 2023

Filistin Halkının Yanındayız

İOSİD ailesi olarak ; Filistin’de yaşanan, içinde kadınlar ve çocukların da olduğu katliamı şiddetle kınıyoruz. Kaybedilen hayatlar için kalbimiz kırık ve derin bir üzüntü içerisindeyiz. Yaşanan bu acının son bulmasını diliyoruz. Barış ve adaletin egemen olduğu bir dünyada yaşamak umuduyla, Filistin halkının yanındayız. Mescid-i Aksa Müslümanlarındır! İOSİD Yönetim Kurulu adına Ahmet AKKAYA

İŞAD – Kıbrıs Türk İş İnsanları Derneği İstanbul Temsilcisi Fevzi Uzel, Derneğimizi Ziyaret Etti

İŞAD (Kıbrıs Türk İş İnsanları Derneği) İstanbul temsilcisi sayın Fevzi Uzel’e nazik ziyaretleri için teşekkür ediyoruz.

İOSİD Üye Buluşmaları – Hikmet Baydar

Körfezdeki değişmelerin Türkiye ve dünya ekonomisine etkilerine dair merak edilenlerin konuşulduğu İOSİD ÜYE BULUŞMALARI programımıza katılım sağlayan tüm üyelerimize ve konuğumuz Sayın Hikmet BAYDAR’a teşekkür ediyoruz.

Vuslat Platformu İstanbul Buluşmaları Programı, Konuk: İçişleri Bakanımız Sn. Ali Yerlikaya

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya’nın konuşmacı olarak davetli olduğu, Vuslat Platformu İstanbul buluşmaları programına katıldık.

İDDMİB, TR-METALENDEKS Basın Toplantısına Katılım Sağladık

İOSİD Başkan Yardımcımız Sayın Kubilay YETİM, Genel Sekreterimiz Sayın Recep ÖZEN ve kıymetli üyelerimiz , Sektörü bekleyen fırsatlar ve risk değerlendirmesi yapılarak ihracatın kuvvetlendirilmesinin amaçlandığı, İDDMİB (İstanbul Demir ve Demir Dışı Metaller İhracatçılar Birliği ) in davetlisi olarak “TR-METALENDEKS” basın toplantısına katıldılar.

Ercan Narinç’in Ev Sahipliğinde Yönetim Kurulu Toplantımızı Gerçekleştirdik

Yönetim Kurulumuzun kıymetli üyesi Ercan Narinç’in ev sahipliğinde, Yönetim Kurulu üyelerimizin de katılımıyla olağan Yönetim Kurulu toplantımızı gerçekleştirdik.Keyifli anların da yaşandığı verimli bir toplantı oldu..

Çakıllı Sanayi Sitesi Gezisi

İOSİD”in projesi olan İkitelli Çakıllı Sanayi Sitesi Yönetim kurulu arazi üzerinde üyelerine çalışmaları hakkında bilgilendirme yaparak en kısa sürede projenin hayata geçmesi için çalışmaların hızla devam ettiği bilgisini paylaşmışlardır

SING İSTANBUL Fuar Standlarında Kıymetli Üyelerimizi Ziyaret Ettik

Yönetim Kurulu Başkan Vekilimiz Sn.Murat Duman ve Sn.İsmail Kocaahmet ile birlikte Genel Sekreterimiz Sn.Recep Özen’i ( SB Reklam) ve değerli üyemiz Sn.Ahmet Çilkaya ‘yı(Asya Bayrak) SIGN İSTANBUL Fuar stantlarında ziyaret ettik. Hayırlı işler dileklerimizle…

İOSİD Üye Buluşmaları, Konuğumuz Türkiye Finans Trakya Bölge Müdürü Sn. Hüsamettin Aktaş

“İOSİD Üye Buluşmaları” programımızda Türkiye Finans Trakya Bölge Müdürü Sn. Hüsamettin Aktaş konuğumuzdu. Dönemsel piyasa yorumları, merkez bankalarının enflasyonla mücadelede uyguladıkları politikalar, bankacılık ve finans alanında merak edilen sorular ve yanıtlarının ele alındığı verimli ve keyifli bir program gerçekleştirildi. Yönetim Kurulumuza, kıymetli üyelerimize ve konuklarımıza katılımları için teşekkür ediyoruz. İOSİD”in projesi olan İkitelli Çakıllı Sanayi…

İOSİD Yönetim Kurulu olarak İstanbul Valisi Sn. Davut Gül Beyefendiye Hayırlı Olsun Ziyaretinde Bulunduk.

İOSİD Başkanı Sn. Ahmet AKKAYA ve Yönetim Kurulu Üyeleri olarak, İstanbul Valisi olarak atanan Sn. Davut GÜL beyefendiye makamında hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk. Sayın Valimize yeni görevinde başarılar diliyoruz.

İTO Başkanı Sn. Şekib Avdagiç’e Taziye Ziyaretimiz

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet AKKAYA, üyelerimiz İbrahim Çetin, Ahmet Can Cünüş, Vedat Urak, Fahriye Erbil ile birlikte İTO başkanı Sn.Şekib Avdagiç ‘e taziye ziyaretinde bulunduk.

İOSİD Yönetim Kurulu Olarak 8. Cumhurbaşkanımız Merhum Turgut Özal’ın Kabrini Ziyaret Ettik

İOSİD Yönetim Kurulu olarak 8. Cumhurbaşkanımız merhum Turgut Özal’ın kabrini ziyaret ettik. Yol arkadaşı eski maliye Bakanı Lütfullah Kayalar ile hoş bir sohbet gerçekleştirdik.

Merhum Başbakan Adnan Menderes ve Yol Arkadaşlarının Ölüm Yıldönümü Dolayısıyla Düzenlenen Programa Katıldık

İOSİD Yönetim Kurulu olarak merhum Başbakan Adnan Menderes ve dava arkadaşları Hasan Polatkan ve Fatih Rüştü Zorlu’nun ölüm yıl dönümleri dolayısıyla düzenlenen anma törenine katıldık. Demokrasi şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyoruz, mekanları cennet olsun..

İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği’nin Düzenlemiş Olduğu Etkinliğe Katılım Sağladık

Yönetim Kurulu başkanımız Sn. Ahmet Akkaya; İstanbul Tekstil ve Hammaddeleri İhracatçıları Birliği’nin (İTHİB) son ekonomik gelişmelerden dolayı düzenlediği programda, bölgemizdeki sanayicilerin sıkıntılarını dile getirmiştir.

Kıbrıs Türk İş İnsanları Derneği İstanbul Temsilciliği Açılışına Katılım Sağladık

KKTC Dışişleri Bakanı Sn.Tahsin Ertuğruloğlu, KKTC Ekonomi ve Enerji Bakanı Sn.Olgun Amcaoğlu’nun açılışını yaptığı; Kıbrıs Türk İş İnsanları Derneği (İŞAD) İstanbul Temsilciliği açılışına katıldık. Değerli İŞAD Başkanı Sn. Enver Mamülcü ve İŞAD İstanbul Temsilcisi Sn.Fevzi Uzel’i tebrik ediyor, Türkiye Cumhuriyeti ve KKTC iş insanları arasındaki ticari işbirliğinin artarak devam etmesini temenni ediyoruz..

İOSİD Yeni Çalışma Dönemi Yönetim Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi

Yönetim Kurulu başkanımız Sn. Ahmet Akkaya başkanlığında ve kıymetli üyelerimizin katılımıyla yeni çalışma dönemimizin ilk Yönetim Kurulu toplantısını gerçekleştirdik..

Masko Mobilyacılar Çarşısı Geçmiş Olsun Ziyaretimiz

Başakşehir bölgesinde yaşanan sel felaketinde zarar gören Masko Mobilyacılar Çarşısı esnaflarını ziyaret edip geçmiş olsun dileklerimizi ilettik.

Sn. Başkanımız Ahmet AKKAYA Özbekistan Taşkent Büyük Elçiliğini Ziyaret Etti

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet Akkaya, Özbekistan Taşkent Büyükelçimiz Sn. Olgan Bekar’ı ve Taşkent Ticari Başmüşaviri Sn. Suavi Ünal’ı makamlarında ziyaret ederek İkitelli sanayicilerimizi ihracata yönlendirme adına verimli bir görüşme gerçekleştirdiler. Sayın büyükelçimize ve ticari müşavirimize sıcak ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ediyoruz.

İOSİD Hatıra Ormanı Fidan Dikim Etkinliği (Video Haber)

İOSİD İkitelli Organize Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği olarak, anlamlı bir projeye imza attık. Dernek üyelerimiz ve aileleri, Silivri Beyciler Köyü’nde bir hatıra ormanı oluşturmak için fidan dikim etkinliğine katıldı. Geçtiğimiz hafta sonu gerçekleştirdiğimiz etkinlikte, İOSİD üyeleri ve aileleri doğayla iç içe bir gün geçirerek, çevresel sorumluluklarını bir kez daha ortaya koydular. İOSİD HATIRA ORMANI …

İOSİD Hatıra Ormanı Fidan Dikim Etkinliği Yoğun Katılımla Gerçekleşti

Başakşehir Kaymakamı’mız Sn. Uğur Turan ile Birlikte Depremzede Misafirlerimizi Ziyaret Ettik

Deprem bölgesinden gelen dört aile için İOSİD olarak kiraladığımız konutta, Başakşehir Kaymakamımız Sn. Uğur Turan ve Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet Akkaya, başkan vekilimiz Murat Duman ve Yönetim Kurulumuzun değerli üyeleriyle birlikte iftar sofrasında buluştuk. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.

Yönetim Kurulu Toplantımız Üyemiz Coşkun Açıl’ın Ev Sahipliğinde Gerçekleşti

Yönetim Kurulu başkanımız Sn. Ahmet Akkaya’nın başkanlığında, Yönetim Kurulumuzun değerli üyelerinin katılımı ve kıymetli üyemiz Coşkun Açıl ‘ın ev sahipliğinde olağan yönetim kurulu toplantımızı gerçekleştirdik.

Başakşehir Kaymakamı Sn. Uğur Turan Genel Merkezimizi Ziyaret Etti

Başakşehir İlçe Kaymakamımız Sn. Uğur TURAN ve İlçe Müftümüz Sn. Abdurrahman ŞENOĞLU, İOSİD Yönetim Kuruluna ve İOSİD’in fedakar ve kadirşinas üyelerine teşekkür etmek amacıyla İOSİD merkez ofisimizi ziyaret etmişlerdir. Yapılan görüşmede, toplanan ve yerine ulaştırılan yardımlarla ilgili Sayın Kaymakamımıza bilgiler verilmiştir.

İOSİD 2022 – Ziyaretler ve Faaliyetler

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet AKKAYA TGRT Haber’de

İOSİD Ticaret Geliştirme Toplantısı

İOSİD Sanayi Projesi

Ahmet AKKAYA Canlı Yayın – İOSİD’in Faaliyetleri ve Hedefleri

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet AKKAYA ERTV Canlı Yayın Konuğuydu

İOSİD 2022 – Ziyaretler ve Faaliyetler (Video)

Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sn. Mustafa Varank’ı Ziyaret Ettik

Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet Akkaya, Kooperatif Başkanımız Murat Duman, Başkan Yardımcımız Kubilay Yetim, Genel Sekreterimiz Recep Özen ve Adnan Tanrıverdi Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Sn. Mustafa Varank’ı makamında ziyaret ederek İOSİD Çakıllı Sanayi Sitesi projemizin detaylarını anlattılar. Projemize gösterdikleri ilgi için Sn. Bakanımıza çok teşekkür ediyoruz. Yatırım üretim ve istihdam odaklı çalışmalarımız devam edecek.

İSİFED & İOSİD İsrail İş Gezilerini Sürdürüyor

İSİFED Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı , İOSİD Yönetim Kurulu Başkanımız Ahmet AKKAYA beraber olduğu iş insanları heyeti ile İsrail iş gezilerini sürdürüyor. İsrail Teknoloji Bakanlığı davetlisi olarak Peres Center for Peace&İnnovation Yaffa’da Hıgh Technology müzesini gezdiler. İsrail Türk İş koordinasyonunda ” Shıbolet İnternational investment and incentives law ” merkezini ziyaret ettiler. İsrail Türkiyeliler Birliğini ziyaret…

İOSİD Sektör Toplantısı İDDMİB Ev Sahipliğinde Gerçekleşti

İOSİD ve İDDMİB’in ortaklaşa düzenlediği İOSİD Sektör Toplantımıza ev sahipliği yapan, İDDMİB Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Çetin Tecdelioğlu’na ve ekibine, İSİFED Başkanı Sn.Muammer Ömeroğlu’na teşekkür ediyoruz. Yönetim Kurulu Başkanımız Sn.Ahmet Akkaya, Başkan Yardımcımız Kubilay Yetim, Tarık Tahiroğlu, Genel Sekreterimiz Recep Özen’e, Yönetim Kurulu üyelerimize ,değerli üye ve davetlilerimize katılımlarından dolayı teşekkür ediyoruz. Toplantımızda; Eximbank, Fuar Destekleri…

İOSİD Anıtkabir Ziyareti

İkitelli Organize Sanayicileri ve İş İnsanları olarak, Yönetim Kurulu ve üyelerimiz ile Anıtkabir ziyaretinden sonra, Başkanımız Ahmet Akkaya, Kooperatif Başkanımız Murat Duman, Genel Sekreterimiz Recep Özen Mecliste ve ilgili Bakanlıklarla İOSİD projeleri ile ilgili üst düzey görüşmeler gerçekleştirdiler.

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet AKKAYA TGRT Haber’de

İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet AKKAYA TGRT Haber’de Türkiye’de İşsizliğin Nedenleri Konularına Değindi

İOSİD HASİAD Ziyareti

İkitelli organize sanayici ve iş insanları derneği İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Ahmet AKKAYA ve yönetim kurulu üyelerimiz İstanbul’daki ve Hatay’daki sanayici ve iş insanlarının ticaret ve işbirliğinin geliştirilmesi amacıyla hataya yapmış olduğu ziyaret kapsamında Hatay sanayici ve iş insanları derneği HASİAD Başkanı Sn. Av. Murat HAYZARAN bey’i ve yönetim kurulu üyelerini İOSİD Ailesi olarak…

İOSİD Antakya San. ve Tic. Odası Ziyareti

İkitelli organize sanayicileri ve iş insanları derneği İOSİD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet AKKAYA Anve Yönetim Kurulu üyelerimiz İstanbul’daki ve Hatay’daki sanayici ve iş insanlarının ticaret ve işbirliğinin geliştirilmesi amacıyla Hatay’a yapmış olduğu ziyaret kapsamında Antakya sanayi ve ticaret odası başkanı Sn. Hikmet ÇİNÇİN bey’i İOSİD Ailesi olarak ziyaret’de bulunuldu. Görüşmede organize sanayi alanları, çakıllı projemiz…

İOSİD Yönetim Kurulu Hatay Ziyareti

İstanbul’daki ve Hatay’daki sanayici ve iş insanları’nın ticaret ve işbirliğinin geliştirilmesi amacı ile ilimize yapmış olduğu ziyaret kapsamında Büyükşehir Belediye Başkanımız Sn. Lütfü SAVAŞ beyi de ziyaret’de bulunduk.Görüşmede ülkemizin üretim ve ihracat ının geliştirilmesi amacıyla yapılabilecek çalışmalar için karşılıklı görüş alış verişinde bulunulmuştur. Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Sn. Lütfü SAVAŞ bey’e İOSİD Ailesi olarak misafir…

İOSİD Ticareti Geliştirme Toplantısı

İOSİD Ticareti Geliştirme Toplantımıza ; Başkanımız Sn.Ahmet AKKAYA , Başkan Vekilimiz Sn.Murat DUMAN, TC Cumhurbaşkanlığı Savunma Sanayii Başkanı Sn.Prof.Dr İsmail DEMİR , Başakşehir Kaymakamı Sn.Uğur TURAN , İsifed Genel Başkanı Sn.Muammer Ömeroğlu , Armelsan Savunma Teknolojileri A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Yetkin Karakaş , Sağlam Metal A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Hakan KOÇAK’a, Tüm Yönetim Kurulu Üyelerimize…

İOSİD Gün Vida Civata Ziyareti

Derneğimizin Kıymetli Üyelerinden Gün Vida Civata Yetkilisi Oktay Başçiftçi beyi İOSİD Üye Ziyaretleri kapsamında Başkan Yardımcımız Av. Tarık Tahiroğlu ziyaret etmiştir. Derneğimizin projeleri ve sanayi, ekonomi alanında görüş alış verişinde bulunulmuştur.Kendilerine nazik ev sahipliğinden dolayı şükranlarımızı sunuyoruz. #hepbirliktegüçlüyüz

Prof.Dr. Sn .İsmail DEMİR’i Makamında Ziyaret Ettik

Başkanımız Sn.Ahmet AKKAYA ile Başkan Vekilimiz Sn.Murat DUMAN , Savunma Sanayii Başkanı Prof.Dr. Sn .İsmail DEMİR’i makamlarında ziyaret ettiler . Kendilerine nazik ev sahipliğinden dolayı şükranlarımızı sunuyoruz. @savunmasanayii  @prof.dr.ismaildemir

İOSİD Artı Gıda’yı Ziyaret Etti

Derneğimizin Kıymetli Üyelerinden Artı Gıda Yetkilisi Oğuz Güngör beyi İOSİD Üye Ziyaretleri kapsamında Başkan Yardımcımız Av. Tarık Tahiroğlu ziyaret etmiştir. Derneğimizin projeleri ve sanayi, ekonomi alanında görüş alış verişinde bulunulmuştur.Kendilerine ev sahipliği nezaketini gösterdiği için teşekkür ediyoruz . #hepbirliktegüçlüyüz

İOSİD Ticareti Geliştirme Toplantısı

İOSİD Ticareti Geliştirme Toplantısı TC.Cumhurbaşkanlığı Prof.Dr.Sn.İsmail DEMİR Savunma Sanayi Başkanımız ile HOLIDAY INN AIRPORT İSTANBUL ‘da gerçekleşecektir . @savunmasanayii  @prof.dr.ismaildemir

Lider Patronlar Birliği İOSİD Ailesini Ziyaret Etti

Lider Patronlar Birliği ; İOSİD Ailesini ziyaret ederek Sanayi Projemizden bilgi edinerek yer talebinde bulunmuşlardır . Kendilerine ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyoruz. #hepbirliktegüçlüyüz

İOSİD Yönetim Kurulu Olarak Toplantımızı Gerçekleştirdik

İOSİD Yönetim Kurulu olarak toplantımızı gerçekleştirdik. Üyelerimizin giderek artması , derneğimizin daha da büyümesi ve kurumsallaşma yönünde ileriye yönelik çalışmalarımızın olması motivasyon derecesinde gücümüze güç katıyor . #hepbirliktebüyüyoruz #hepbirliktegüçlüyüz

Dünya Kadın Hakları Günü Kutlu Olsun

Türkiye’de kadınların seçme ve seçilme hakkını elde etmelerinin 87.yıldönümü kutlu olsun! Kadın güçlüyse, toplum da güçlüdür.” #5aralıkdünyakadınhaklarıgünü

Karma Sanayi Projesi Talepleri Yoğun Hızla Devam Ediyor

Karma Sanayi Sitesi Projesi katılım sağlamaya ve talepleri oluşturmaya devam ediyor . Kırklareli Vize İlçesi Çakıllı Beldesi

İstişare Kurulu Başkanı’mız Mehmet Yücel Toplantılarını Gerçekleştirdiler

İstişare Kurulu Başkanımız Sn.Mehmet Yücel, Yönetim Kurulu’muzla birlikte verimli bir toplantı gerçekleştirdi. Bundan sonraki süreçlerde “hep birlikte güçlüyüz” sloganımızla devam ediyoruz .

Mehmet Kaban’a Taziye Ziyaretinde Bulunduk

Cabani Ayakkabı San.ve Tic.A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Mehmet KABAN’a taziye ziyaretimiz olmuştur . Kendilerine başsağlığı diliyoruz.

Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun

Öğretmen bir sanatkárdır, yarının temelini o attığı gibi , değerli kişilik hamuruna da biçim verir. Öğretmenler gününüz kutlu olsun .

Genç İOSİD Teşkilatlanma Toplantımızı Gerçekleştirdik

Genç İOSİD’i kurmanın gururuyla teşkilatlanma toplantımızı yaptık. Geleceğimiz olan gençlerimizle yola çıkmanın önemini taşıyarak verimli bir toplantı yapılmıştır . Genç İOSİD Başkanı Sn.Behnan Erol’a yeni görevinde başarılar diliyoruz .